DÜZENSİZ

Düzensiz Fanzin Blog.. iletişim >> dznsz@yahoo.com

7.18.2006

Sandıklar kutsaldır


Günlerden her gün,hava sperm kokusu kadar yada yumurta kokusu kadar bunaltıcıydı.gölgede kalmayı tercih ettim.Mor giysilerimi giyinmiştim, o yüzden kimse bulaşamadı .Dışarıda bir sürü insancıklar karınca gibi dağılmış yürüyordu.Bende Yürümeye çalıştım.Binbir gece masallarından fırlamış gibi..Gözlüklerimin altından şöyle bir dünyaya baktım.Herkes uyuyordu.Yürümeye devam ettim.Vardığım yer türbe kadar rahatlattı beni.Bir sürü biriktirilmiş resmin içinde onbeş –onyedi dakika kadar kayboldum.Saate baktım bir ömür geçmiş..
Hemen eve gelip sandığı boşalttım.Yıkadım içinden kertenkele ile çiviler döküldü birde testere.Sandıklar kutsaldır.Tanımadığın bir insanda. Bazen hiç tanımadığın bir insan ilham verir yazdıklarına…Aynı anda benzer acıları çekersiniz,Başka platformlarda aynı esprilere gülersiniz.Hani durduk yerde anlamsız bir şekilde içinize bir sevinç doğar ya bazen, işte öyle bir şey tanımadıklarınızla paylaştıklarınız.…Sandığı kurumaya bıraktım gölge sekiz çeyrek olmuş.İçimde acemi bi sevinç alçıya balçığı sıvamaya başladım.Elime bulaşan çamurları temizlemeden bir sigara tüttürdüm.Kertenkeleyi düşündüm.Ceviz ağacına selam verdim. Mastürbasyon yapmadan orgazm olmak istiyorsan seramik yapmalısın.İçmek istedim;hava daha kararmamıştı.
Kumru geldi dala kondu.Bana bir şeyler anlattı-yada haber verdi-dinledim tam uçacakken bir dakika ! O nerde şuanda kimlerle ve de ne yapıyor! diye sordum. Baktı,cevap vermeden gitti , kanat seslerini duymadım.Kuş işte diyerek balkondan içeri girdim telefonum çalmaya başladı.Arayan oydu.Neşeli ses tonuyla neler yaptığını kısaca anlattı.İçimi bir sevinç aldı bir sevinç.Kendimi ömür boyu sigortalanmış hissettim.Elma şekeri yemiş bir çocuk kadar da sevinçle doldum.Aynı anda resim çizmek,seramik yapmak ve yazı yazmak istedim;hiçbirini yapamadan gökyüzüne takılı kaldı gözlerim.Yıldızlardan taç yaptım,Çayımın yanına koydum.Gerçi Hüznün sevincimin yerini alması uzun sürmedi.Mide bulantısı vesaire..Şimdi mi ? Daha iyiyim…Perhize girdim ruhumu forma sokuyorum.Bol bol ceviz ağacının sesini dinliyorum.Elimi çamura buluyorum.Yeni hayatlar yaratıyorum.Yaşlanmış baş parmağımla olmasını istediğim yada kurmacaların eskizlerini üç boyutlu hale getiriyorum.Biriktirdiğim yaşamların vicdan muhasebelerini tuvaller üzerine tutuyorum.
Ceviz ağacı,seramik,resim,Gökyüzü,kertenkele,mor,biraz kırmızı,Papatya birde Sandık…Yaşamak için güçlü sebepler…
17-Haziran-2005 - Damla Yeşiloğlu

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home